Logo boxmeersweekblad.nl


Een certificaat en bloemen voor baliemedewerkers van gemeente Sint Anthonis. (foto: gemeente)
Een certificaat en bloemen voor baliemedewerkers van gemeente Sint Anthonis. (foto: gemeente)

Klantvriendelijke en goede dienstverlening

Het college van B en W en de gemeenteraad hechten zeer veel waarde aan een goede en klantvriendelijke dienstverlening. Om uit de eerste hand te kunnen horen hoe we het doen, is in de laatste maanden van 2017 het tevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Overigens vraagt de gemeente continu aan klanten een reactie op de dienstverlening.

Inwoners die naar het gemeentehuis kwamen, is gevraagd hoe zij de dienstverlening aan de balie waardeerden. Van de 210 beoordelingen gingen er 191 over de wijze waarop men aan de balie geholpen was. Alle 191 inwoners beoordeelden de wijze waarop ze geholpen waren positief. De negentien mindere reacties betroffen allemaal andere zaken, vooral in de openbare ruimte. Denk hierbij aan 'het fietspad Noordstraat is slecht', 'achterstallig onderhoud snoeien van bomen in Landhorst', 'slecht wegdek in Ledeacker' en 'het aanpakken van de Brink'.

Deze feedback is zeer welkom en er is direct actie ondernomen. Binnenkort worden nieuwe parkeerplaatsen gerealiseerd voor bezoekers van de balie, bij de hoofdingang Brinkzijde. Tot slot wat de openbare ruimte betreft: meldingen via de app 'Verbeterde buurt' worden altijd direct opgepakt en opgelost.

Foto v.l.n.r. Marion, Maria, Hennie, Angelique, Illonka, Carla en Anita, voor de balie: burgemeester Marleen Sijbers, Piet Wanrooij en Nelly Claassen

reageer als eerste
Meer berichten




Shopbox